piątek, 10 czerwca 2016

Gdy miłość zwycięża strach




Gdy miłość zwycięża strach, wszystko staje się możliwe 


A: Śniłaś mi się. Byłyśmy w jakimś mieszkaniu, było dużo ludzi. Piękny ptak zbliżył się do okna szyby. Wyciągnęłam rękę z miłością do niego i nagle poczułam, że dotykam jego pięknych miękkich piór. Jak to możliwe? Przecież on jest po drugiej stronie okna, ale jakimś cudem przez szybę przeszły jego skrzydła i główka. Nie mogłam uwierzyć. Zawołałam ciebie żebyś też go dotknęła i powiedziała mi, że to nie jest jakiś sen. Dotykałaś go, głaskałaś, a ptaszek ciągle był przyklejony do szyby. Po chwili odfrunął gdzieś daleko. Poczułam, że go kocham i tak strasznie chciałabym go przytulić, ale przecież okno było zamknięte, więc było to niemożliwe. Wtedy ptaszek odleciał daleko i zatrzymał się. Odwrócił się i pędził z maksymalną prędkością w kierunku okna. Byłam przestraszona i szczęśliwa, bo czułam, że w tym momencie zwycięży miłość, a nie strach. A jak zwycięża miłość to wiadomo, że wszystko, dosłownie wszystko jest możliwe.
Ptaszek przeleciał przez szybę nie robiąc sobie krzywdy, ani szybie, i wpadł w moje ramiona. Miłość zwycięży wszystko, dosłownie wszystko, ale tylko jeśli pokona strach.

P: Nie wiem co powiedzieć... dziękuję.

A: ... i dopiero jak ty go dotknęłaś i poczułaś do niego miłość to wtedy 


moja miłość, twoja i tego stworzenia była na tyle silna i było jej tak dużo, że zwyciężyła przed strachem.

Gdyby nie to, to sądzę, że by zginął frunąc prosto na szybę, twardą szybę.

P. Wierzę ci.
Jak się zachowałam w tym śnie? Względem tego ptaka?

A: Zahipnotyzował cię.
głaskałaś go bez końca.

P: A jak wyglądał?

A: Był bardzo puchaty.

P Taki grubiutki wróbelek?
Pamiętasz, że mam wróble za oknem?

A: Malutki był, ale jak się napierzył to wydawał się duży.

Wyobraź sobie... stworzenie, które kierując się tylko miłością pokonuje bariery na pozór nie do pokonania. 

Włączasz świadomość, zaczynasz analizować i od razu czujesz tylko strach. Wtedy stworzenie może zginąć. 

Wyłączasz świadomość i czujesz tylko miłość. Wtedy możecie zrobić dosłownie wszystko.

Pomyśl nad tym


P: No własnie chciałam dokładnie o to samo zapytać.

A: W tym śnie nie miałaś ANI GRAMA strachu
bez twojej miłości ten ptak pewnie by zginął.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz