sobota, 28 września 2013

A jak się wali to wszystko jednocześnie

Czasem jest tak, że się wszystko wali, a jak się wali to oczywiście wszystko w jednej chwili. 
Pojawiają się problemy, które jeden za drugim zaczynają się tworzyć 'jak na złość wszystkie naraz'. Masz wtedy ochotę uciekać jak najdalej, odciąć się, głowa Cię rozsadza i nie chcesz tego 'ciężaru' unieść. 
Pamiętaj mój kochany czytelniku, że właśnie w takiej chwili życie daje Ci wyzwanie i sprawdza Twoje siły: Masz siłę żyć? Żyjesz czy tylko Istniejesz?

foto: freedigitalphotos.net

Jeśli na prawdę żyjesz, masz siłę żyć to WSTAŃ, SPÓJRZ W DAL, głęboko odetchnij kilka razy (najlepiej trzymając dłoń na przeponie). Twoje wydechy niech będą naprawdę głębokie, poczuj swoje ciało, poczuj jak cała złość ucieka z ciebie, poczuj, że właśnie teraz jesteś w stanie stawić problemom czoła. Otwórz swój umysł, wejdź na tryb wysokiej częstotliwości i zbierz myśli. Wyłącz wszystkie rozpraszacze skupienia jak radio, telefon, inne dźwięki. SKUP SIĘ i przeanalizuj wszystko co się wydarzyło.

Obierz kilka rozwiązań i przemyśl jak długo trwałaby realizacja każdego z nich. Które rozwiązania przyniesie najwięcej obustronnej korzyści, a najmniej przykrości czy strat (wszelkiego rodzaju strat, nie tylko tych materialnych). Myśl, dużo myśl i działaj dopiero, gdy nabierzesz przekonania do swojej koncepcji.

Ja tak miałam dzisiaj. Miałam ogromną ochotę uciekać daleko, gdy pojawił się jeden poważny problem, który zaczął kreować kilka mniejszych...czułam, że zaraz wytworzy się 'reakcją łańcuchową' taka długa lista problemów, której tym bardziej nie uniosę.

Wiedziałam, że JEŚLI NIE JA TO KTO? Tylko ja mogę temu zaradzić, tylko ja mogę pokierować ludźmi tak, aby rozwiązali ten problem. TYLKO JA - więc do dzieła. Nie przerzucaj odpowiedzialności na innych za wszelką cenę, nie przekładaj WSZYSTKIEGO NA JUTRO - pomagaj, współdziałaj razem z innymi, stwórzcie burzę mózgów, jeśli to potrzebne, ale nie zrzucaj spraw na innych. Będzie ci to odpłacone - jak mawiała moja babcia: w dzieciach.

Ja jednak wolę inne powiedzenie:
Jeśli pomagasz i współdziałasz z ludźmi przy rozwiązywaniu problemów, jesteś pracowity, kreatywny - cokolwiek nie robisz dobrego WRÓCI TO DO CIEBIE ZE ZDWOJONĄ SIŁĄ!!!
Sprawdzone 

TO DO DZIEŁA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz