poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Dlaczego mężczyźni zdradzają?

...Zrobiłem to i robię dalej z rozpaczy. Aby ją znienawidzić, zapomnieć, zemścić się, spalić mosty powrotu.
Jak ona mogła to zrobić? Tu nie chodzi o zdradę, o zwykłą zdradę. Nie chodzi o tego nieszczęśnika. Zawierzyłem jej swoje życie, oddałem się pod opiekę, zacząłem naprawiać przeszłość, kończyłem wcześniejsze związki....

... powiedziała, że przejdziemy przez to razem, że będzie ze mną do końca. I co zrobiła? Nie masz pojęcia w jaką otchłań mnie strąciła. Czasami myślę, że za to mógłbym ją zamordować....

... nigdy nikomu się nie poddałem poza nią...

... i nigdy już się dzięki niej nie poddam.

1 komentarz:

  1. Dlaczego zdradzają...czemu kłamią i manipulują...na te pytania wciąż szukam odpowiedzi. Zapraszam na moją stronę
    www.aniol-przewaznie-aniol.com
    wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń